Producenci
Produkt dnia
Elixir Tumbler zapachowy średni MIDNIGHT BLUES
Elixir Tumbler zapachowy średni MIDNIGHT BLUES
83,00 zł 49,00 zł
szt.
Yankee Candle Świeca zapachowa duża AUTUMN PEARL
Yankee Candle Świeca zapachowa duża AUTUMN PEARL
109,00 zł 79,00 zł
szt.
Domkove Świeca mała BEZA CYTRYNOWA
Domkove Świeca mała BEZA CYTRYNOWA
42,00 zł 32,00 zł
szt.
Promocje
Goose Creek Candle Świeca zapachowa duża WHITE CORAL
Goose Creek Candle Świeca zapachowa duża WHITE CORAL
99,00 zł 74,25 zł
szt.
Goose Creek Candle Fireflies WHITE CORAL
Goose Creek Candle Fireflies WHITE CORAL
14,00 zł 10,50 zł
szt.
Goose Creek Candle Wosk zapachowy WHITE CORAL
Goose Creek Candle Wosk zapachowy WHITE CORAL
24,00 zł 18,00 zł
szt.
Yankee Candle Świeca zapachowa duża VANILLA CUPCAKE
Yankee Candle Świeca zapachowa duża VANILLA CUPCAKE
109,00 zł 81,75 zł
szt.
Yankee Candle Sampler VANILLA CUPCAKE
Yankee Candle Sampler VANILLA CUPCAKE
11,00 zł 8,25 zł
szt.
Yankee Candle Wosk zapachowy VANILLA CUPCAKE
Yankee Candle Wosk zapachowy VANILLA CUPCAKE
9,00 zł 6,75 zł
szt.
Yankee Candle Świeca zapachowa duża TROPICAL JUNGLE
Yankee Candle Świeca zapachowa duża TROPICAL JUNGLE
109,00 zł 81,75 zł
szt.
Yankee Candle Wosk zapachowy TROPICAL JUNGLE
Yankee Candle Wosk zapachowy TROPICAL JUNGLE
9,00 zł 6,75 zł
szt.
Yankee Candle Sampler TROPICAL JUNGLE
Yankee Candle Sampler TROPICAL JUNGLE
11,00 zł 8,25 zł
szt.
Reklamacje

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

pisemnie na adres: ul. Górnoleśna 4 05-822 Milanówek;

w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pachnacawanna@wp.pl;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Górnoleśna 4 05-822 Milanówek. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Prośba o dostarczenie Produktu,  nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta,  oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl