Producenci
Produkt dnia
Świeca zapachowa duża ALOE WATER Yankee Candle
Świeca zapachowa duża ALOE WATER Yankee Candle
109,00 zł 79,00 zł
szt.
Świeca zapachowa duża VANILLA RUM Colonial Candle
Świeca zapachowa duża VANILLA RUM Colonial Candle
104,00 zł 79,00 zł
szt.
Promocje
Świeca zapachowa duża ALOE WATER Yankee Candle
Świeca zapachowa duża ALOE WATER Yankee Candle
109,00 zł 79,00 zł
szt.
Świeca zapachowa duża VANILLA RUM Colonial Candle
Świeca zapachowa duża VANILLA RUM Colonial Candle
104,00 zł 79,00 zł
szt.
Świeca zapachowa duża Black Plum Blossom Yankee Candle
Świeca zapachowa duża Black Plum Blossom Yankee Candle
109,00 zł 81,75 zł
szt.
Wosk zapachowy BLACK PLUM BLOSSOM Yankee Candle
Wosk zapachowy BLACK PLUM BLOSSOM Yankee Candle
9,00 zł 6,75 zł
szt.
Daylight CORTLAND APPLE Kringle Candle
Daylight CORTLAND APPLE Kringle Candle
12,00 zł 9,00 zł
szt.
Wosk zapachowy CORTLAND APPLE Kringle Candle
Wosk zapachowy CORTLAND APPLE Kringle Candle
12,00 zł 9,00 zł
szt.
Duża świeca Dwuknotowa CORTLAND APPLE Kringle Candle
Duża świeca Dwuknotowa CORTLAND APPLE Kringle Candle
109,00 zł 81,75 zł
szt.
Świeca zapachowa duża VANILLA LIME Yankee Candle
Świeca zapachowa duża VANILLA LIME Yankee Candle
109,00 zł 81,75 zł
szt.
Wosk zapachowy  VANILLA LIME Yankee Candle
Wosk zapachowy VANILLA LIME Yankee Candle
9,00 zł 6,75 zł
szt.
Świeca zapachowa duża RIVIERA ESCAPE Yankee Candle
Świeca zapachowa duża RIVIERA ESCAPE Yankee Candle
109,00 zł 81,75 zł
szt.
Reklamacje

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

pisemnie na adres: ul. Górnoleśna 4 05-822 Milanówek;

w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pachnacawanna@wp.pl;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Górnoleśna 4 05-822 Milanówek. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Prośba o dostarczenie Produktu,  nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta,  oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl