Producenci
Produkt dnia
Duża świeca zapachowa Village Candle BERRY BLOSSOM
Duża świeca zapachowa Village Candle BERRY BLOSSOM
89,00 zł 69,00 zł
szt.
Świeca zapachowa duża SWEET CANDIES Yankee Candle
Świeca zapachowa duża SWEET CANDIES Yankee Candle
109,00 zł 83,00 zł
szt.
Świeca zapachowa duża LOVE LETTERS Goose Creek Candle
Świeca zapachowa duża LOVE LETTERS Goose Creek Candle
99,00 zł 79,00 zł
szt.
Promocje
Duża świeca zapachowa Village Candle BERRY BLOSSOM
Duża świeca zapachowa Village Candle BERRY BLOSSOM
89,00 zł 69,00 zł
szt.
Świeca zapachowa duża SWEET CANDIES Yankee Candle
Świeca zapachowa duża SWEET CANDIES Yankee Candle
109,00 zł 83,00 zł
szt.
Świeca zapachowa duża LOVE LETTERS Goose Creek Candle
Świeca zapachowa duża LOVE LETTERS Goose Creek Candle
99,00 zł 79,00 zł
szt.
Daylight CRISP APPLE & SAGE Kringle Candle
Daylight CRISP APPLE & SAGE Kringle Candle
12,00 zł 9,00 zł
szt.
Świeca zapachowa duża MANGO PEACH SALSA Yankee Candle
Świeca zapachowa duża MANGO PEACH SALSA Yankee Candle
109,00 zł 81,75 zł
szt.
Wosk zapachowy BURLWOOD & OAK Goose Creek Candle
Wosk zapachowy BURLWOOD & OAK Goose Creek Candle
24,00 zł 18,00 zł
szt.
Świeca zapachowa duża SUMMER SCOOP Yankee Candle
Świeca zapachowa duża SUMMER SCOOP Yankee Candle
109,00 zł 81,75 zł
szt.
Wosk zapachowy MANGO PEACH SALSA Yankee Candle
Wosk zapachowy MANGO PEACH SALSA Yankee Candle
9,00 zł 6,75 zł
szt.
Wosk zapachowy   SUMMER SCOOP Yankee Candle
Wosk zapachowy SUMMER SCOOP Yankee Candle
9,00 zł 6,75 zł
szt.
Reklamacje

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

pisemnie na adres: ul. Górnoleśna 4 05-822 Milanówek;

w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pachnacawanna@wp.pl;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Górnoleśna 4 05-822 Milanówek. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Prośba o dostarczenie Produktu,  nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta,  oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl